هزینه طراحی سایت حرفه ای و ساده + هزینه ساخت وب سایت

با سلام

در این مطلب بنا به درخواست شما عزیزان هزینه طراحی سایت از ساده تا حرفه ای را گرد آوری کردیم تا شما عزیزان با آگاهی بیشتر و در راه درست تر هزینه کنید و به طبع به نتیجه ی دلخواهتان نیز برسید.

در ابتدا باید بدانید که هر سایتی نیاز به طراحی ندارد و هر سایت ساختنی را طراحی سایت نمیگویند پس باید قبل از هزینه کردن بدانید که میخواهید یک سایت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما ساخته شود یا میخواهید یک سایت که همه چیز آن از پیش ساخته شده و فقط کافیست برای شما کپی شود و راه اندازی شود میخواهید!

فرق این دو در این است که اگر یک سایت منحصر به فرد بخواهید که کاملا برای شما و مطابق با نیاز شما طراحی شده باشد هزینه ای چند برابر بیشتر از سایتی که از پیش ساخته شده دارد  و این تفاوت قیمت طراحی سایت برای این است که برنامه نویس باید برای شما تمام سایتتان را بنویسد و از صفر تا صد را مطابق با خواسته شما کد نویسی کند اما ساخت یک سایت آماده به قدری ساده است که حتی افراد غیر حرفه ای نیز میتوانند از پس راه اندازی آن بربیایند.

به عنوان یک دوست به شما توصیه میکنیم حتما حتی اگر کسب و کار کوچکی را قصد دارید راه اندازی کنید سایتتان را به دست یک برنامه نویس بسپارید تا برای شما طراحی کند و هیچوقت با قالب های آماده و سیستم هایی مثل وردپرس کسب و کارتان را به سوی نابودی نبرید! قطعا سایتی که صفر تا صد آن مال شما باشد در تمام مواردی که فکرش را بکنید برای شما بهتر عمل خواهد کرد و مهم ترین مورد که سئو ی سایت شماست زمانی که سایت شما اختصاصی باشد بسیار بسیار بهتر خواهد بود به صورتی که سیستم گوگل برای سایت هایی که طراحی اختصاصی دارند امتیاز خاصی در نظر میگیرد.

خب توضیحات تا همینجا کافی هست و بهتره بریم سراغ قیمت و تعرفه طراحی سایت


1-ساده ترین حالت سایت ، سایت معرفی شرکت و امثال آن میباشد که در آن چند صفحه ساده وجود دارد که در آن عکس ها ، مطالب و افکت هایی قرار دارد و ارتباطی با کاربر نمیتواند ایجاد کند برای مثال کاربر نمیتواند به از طریق سایت با مدیر سایت تماس برقرار کند یا در نظر سنجی و امثال آن شرکت کند

هزینه طراحی سایت ساده با توضیحاتی که خدمت شما عزیزان ذکر کردم بسته به طراحی ظاهر سایت میتواند قیمتی از 1.000.000 تا 3.000.000 داشته باشد.

2- سایت با قابلیت مطلب گذاری و لاگین و پنل مدیریت ، این نوع سایت مانند سایت های خبری میباشد که در آن میتوانید به محتواهای خود بیافزایید یا در صورت لزوم از آن ها کم کنید.

هزینه طراحی سایت ساده با قابلیت هایی که ذکر کردم از بسته به طراحی ظاهر سایت از 2.000.000 تا 10.000.000 است.

3- سایت حرفه ای با قابلیت لاگین ، مطلب گذاری ، فروش محصولات ، ارتباط با مشتریان و دارای پنل مشتری ، این سایت ها معمولا سایت های فروشگاهی و یا شرکتی هستند که در آن محصول یا محصولاتی به فروش میرسند و در این سایت ها هر کاربر به صورت جداگانه میتواند حساب کاربری خود را داشته باشد و در آن از امکانات خاصی بهره ببرد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی با قابلیت هایی که در بالا خاطر نشان کردیم مبلغی بالغ بر 10.000.000 تومان دارد و این نوع سایت ها اکثرا کاربرد های بسیار زیادی دارند و صرفا جهت فروشگاه ایجاد نمیشوند.

* نکته * تمامی مبالغ ذکر شده به تومان میباشند و در تمام طراحی سایت های ذکر شده شرط اول ما سئو خوب سایت و نمایش سایت در صفحه اول گوگل می باشد و در صورتی که سایت در گوگل نتیجه ی خوبی نداشته باشد قیمت های ذکر شده قابل قبول نمیباشند * نکته *

به طور کلی انواع سایت بسیار زیاد هستند مخصوصا در این زمان سایت ها بیش از پیش گسترده شده اند و همین امر سبب شده تا به انواع آن ها بیافزاید و باید بدانید در دنیای طراحی سایت هر کاری شدنی است و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

دوستانی که سایت خاصی مد نظرشان است که جزو دسته هایی که ذکر کردیم نبود میتوانند با ارائه نظراتشان از مشاوره ما برخوردار شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد