هزینه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

سردبیر خودم


امروزه با گسترش فناوری و آسان شدن دسترسی به علم میتوان گفت آموزش همه چیز رایگان است اما هنوز هم تنهایی فراگرفتن چیزی سخت و دشوار است و اکثر مردم ترجیح میدهند در کلاس های اموزشی و کارگاه ها به اموختن آن بپردازند. آموزش برنامه نویسی اندروید یکی از علومی است که تنهایی آموختن آن بسیار سخت و کار طاقت فرسایی است و به همین علت مراکز آموزشی متعددی برای آموزش آن دایر شده و فعالت میکنند.

اگر به تازگی میخواهید وارد این مقوله شوید حتما با کسی که در این راه وارد شده و موفقیت کسب کرده مشورت کنید زیرا اکثر مواردی که شما هنوز از آن ها اطلاعی ندارید را آن ها میدانند و میتوانند کمک بسزایی به شما بکنند.

در این پست ما سعی داریم شما را از تمام هزینه هایی که برای آموختن برنامه نویسی اندرویدلازم است بکنید ، آگاه سازیم.

در ابتدای آموزش اندروید لازم است آشنایی متوسط با یک زبان برنامه نویسی  داشته باشید تا مفاهیم را به خوبی متوجه شوید. مرحله ی دوم فراگرفتن زبان جاوا اسکریپت است که در حدی که بتوانید یک رویداد را تشخیص دهید و توسط آن یک عملکرد را ایجاد کنید کافی است برای اول کار و به مرور باید با زبان جاوا آشنا تر شوید.

برای آموزش یک زبان برنامه نویسی بسته به زبان مد نظر باید هزینه کنید مثلا هزینه آموزش زبان  html حدود 500.000 میباشد یا آموزش زبان php بین 1.000.000 تا 2.500.000 هزینه دارد که بسته به استاد متغیر است

هزینه فراگرفتن زبان جاوا در حد مبتدی معمولا بین 300.000 تومان تا 1.000.000 است که بسته به استاد شما این مبلغ متغیر است.

پس از این دو که به طور میانگین برای شما هزینه ای معادل 1.500.000 خواهند داشت به مرحله ی آموزش اندروید میرسید که یک سری لوازم اولیه لازم دارد.

1- کامپیوتر با حداقل رم 4 گیگ و حداقل فضای 30 گیگ و سی پی یو ترجیحا اینتل ( حداقل قیمت این سیستم 900000 تومان میباشد )

2- نرم افزار اندروید استودیو و فایل های دیتای آن ( در صورت دانلود هزینه ای معادل دانلود 20 گیگ دارد و درصورت خرید دی وی دی اپلیکیشن قیمتی حداقل برابر با 20.000 تومان دارد )

3- یک گوشی اندروید با حداقل سیستم عامل 4.2 ( تهیه این مورد ضرورتی ندارد اما بهتر است برای تست اپلیکیشن ها این مورد را تهیه کنید که حتی با 100000 تومان هم گوشی با چنین مشخصاتی قابل تهیه است )


بسیار خوب حالا فقط هزینه آموزش برنامه نویسی اندروید مانده که با یک سرچ در گوگل متوجه قیمت هایی از 500000 تومان تا چندین میلیون را میتوانید مشاهده کنید! اما کمترین قیمت ها و بیشترین قیمت ها ، قیمت های معقول نیستند بلکه حد استاندارد هزینه آموزش برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو آخرین ورژن مبلغ 1.500.000 تومان تا 2.500.000 تومان میباشد که این مبلغ بسته به استاد و توانایی های آن متغیر است.

و در آخر بهتر است این مورد را ذکر کنیم که در راه فراگرفتن برنامه نویسی اندروید شما نیاز به هیچ هزینه ای بیش از آنچه توضیح دادیم ندارید و اگر پول خود را در جای مناسب هزینه کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید گرفت. برای شما ارزوی موفقیت در راه آموزش برنامه نویسی اندروید را داریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد